ASHINA

آشینا کسی نیست جز من جز تو اینجا دلکده ای است برای حرفهای آشینای ما

ASHINA

آشینا کسی نیست جز من جز تو اینجا دلکده ای است برای حرفهای آشینای ما

شروعی متفاوت

اینجا شروعی متفاوت است برای کسی که متفاوت می اندیشد مجالی است برای حرف حق یا حرف از حق زدن چیزی که امروز کمتر نوایش بگوش میرسد یا اگر حرفی است تظاهر است  نقابی است با سیمایی فرشته ای و باطنی سیاه و درنده خو
حرفها حرفهایی است آشینا با فطرت پاک تو و حرفهایی است از یک انسان آشینا کسی که درد را چشید و رنج را حس کرد دلشکستگی را در آغوش کشید و حسرت را تنفس کرد اشک را جاری کرد و دستها به دعا بلند نمود با تمام وجود عاشق شد و بی وفایی دید صداقت ورزید و خیانت دید اما هیچوقت سر شکسته نشد بلکه سر بلندتر از همیشه ایستاد زیرا معتقد است خدایی هست که او را پناه داده و او را به بزرگی که در شان اوست رسانده

مسلکم اسلام است اما نه این اسلامی که به دستمان رسیده اسلام پاک علی (ع) من شیعه ی علی ام
از معاصران هم به شریعتی و آل احمد  بدجوری وابسته ام

اینجا روشنگاهی است برای هم فکرانم که گرد هم آییم و روشنگری کنیم و همگنان هم پیمان باشیم که همیشه به روشنگر بودن وفادار بمانیم و عالمانه و مسئولانه روشنگری کنیم  روشنفکری را آلوده به نفسیات و هوسهایمان ننماییم.
رسالت انسانیم حکم می کرد که اینجا بنویسم تا آنچه را که فکر می کنم برای سایر همنوعانم نیاز است دانستن بدانند شاید کمکی باشد برای انسان بودن و زندگی سعادتمند
اینجا سه چیز حکومت می کنند 1-حقیقت 2-امید 3-اخلاق

یادت باشد هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که خدا هنوز از انسان نامید نشده است پس تو نیز از انسان بودن خودت نامید نباش
توکلت علی الله
مشتاقانه منتظر بمان آشینا


نظرات 2 + ارسال نظر
ladybird شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://namehaiedeltangi.blogsky.com

سلام..ممنونم از حضورتون و تبریک میگم شروعتون رو...امیدوارم که رای که شروع کردید به هدفی که دارید برسه... موفق باشید و ممنون از اینکه به من سر زدید آپ کردید خبرم کنید من هر روز معمولا آپ میکنم.

گول تکین یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام داداش
حالت خوبه؟
من آپ کردم.دوست داشتی یه سر بزن.
لطفا این بار اسمتو بنویس(خصوصی بذار)
ببخشا این روزا یه تعداد مزاحم پیدا شده.فقط می خوام مطمئن شم خودتی!
تو پست بالایی نشد نظر بدم برا همین اینجا نظر دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد